Loading...
Konferencje 2018-05-09T19:34:32+00:00

Konferencje i imprezy integracyjne dla firm

DLA FIRM

Konferencje i integracje

Hotel Sobienie Królewskie to profesjonalne i nowoczesne centrum konferencyjne pod Warszawą utrzymane w konwencji wnętrz pałacowych.

Do dyspozycji Gości oddajemy 8 sal konferencyjnych (w tym 6 sal w kompleksie pałacowym i 2 sale na polu golfowym), idealnych na organizację małych spotkań biznesowych jak również większych sympozjów czy imprez szkoleniowo- integracyjnych.

Gwarantujemy profesjonalną obsługę techniczną, bogate zaplecze konferencyjne a przede wszystkim niekonwencjonalną atmosferę spotkania w pałacowych wnętrzach.

Sale konferencyjne

Sale konferencyjne w hotelu i na polu golfowym Sobienie Królewskie pod Warszawą.

Sala Kasztanka

Powierzchnia: 170 m2
Wymiary: 19m x 9m

Sala Biała

Powierzchnia: 52 m2
Wymiary: 13m x 4m

Sala Niebieska

Powierzchnia: 52 m2
Wymiary: 13m x 4m

Sala Zielona

Powierzchnia: 52 m2
Wymiary: 11m x 5m

Sala Sobieniowa

Powierzchnia: 585 m2
Wymiary: 45m x 13m

Sala Bask

Powierzchnia: 49,5 m2
Wymiary: 9m x 5,5m

Sala Golfowa

Powierzchnia: 90 m2
Wymiary: 15m x 6m

Sala Biblioteka

Powierzchnia: 49 m2
Wymiary: 9m x 5m

Więcej informacji o salach konferencyjnych

Imprezy integracyjne

Dla naszych klientów organizujemy różnorodne tematyczne imprezy integracyjne.

  • Akademia golfa
  • Akademia kulinarna
  • Czekoladowe warsztaty
  • Escape room
  • Libdub
  • Podróż po Ameryce łacińskiej
  • Agent
  • Speed archery
  • Tajemnice pałacu Sobienie Królewskie
  • Warsztaty winiarskie
  • Warsztaty z Whisky
  • Wieczory tematyczne
  • Casino
  • Sobienie rekrut
  • Pimp my ride
Więcej informacji o imprezach integracyjnych

Zaufali nam

Opinie naszych klientów

„Chciałabym jeszcze raz i to w formie pisemnej, podziękować całemu zespołowi, za wyjątkowe zaangażowanie i dopięcie po stronie organizacyjnej wszystkich szczegółów!!
Przepiękne miejsce, przygotowany hotel na pomieszczenie większej ilości gości, na jakie się spodziewaliśmy i to nadal w komfortowych warunkach! Przepyszne jedzenie na wszystkie 3 dni oraz fantastyczna oprawa sałatkowo-ciastkowa w dniu Karnawalu! Jestem pod wrażeniem zaangażowania i rodzinnej atmosfery, którą tworzą wszyscy pracownicy Pałacyku. Szczególnie chcę wyróżnić pracę pani, p. Małgosiu, bo pani ma niesamowite ***** zdolności organizacyjne i zdolność rozwiązywania wszystkich wyzwań i to z uśmiechem na twarzy, oraz podejście NO PROBLEM, na jakie mało kiedy można trafić, a już 18 lat organizuję wydarzenia różnej rangi i to w rożnych miejscach!!!
DZIĘKUJEMY, otrzymaliśmy ponownie więcej niż oczekiwaliśmy i jestem zachwycona!!!”

„Serdecznie Państwo dziękuję za doskonałą organizację naszej imprezy świątecznej!
Piotrze – Tobie dziękuję za zrozumienie naszych potrzeb  już na etapie negocjacji oraz za Twój profesjonalizm i dyspozycyjność. Przemku – jesteś nieocenionym wsparciem w kryzysowych sytuacjach! Panie Mariuszu – dziękuję za profesjonalnie zorganizowaną kolację. Pani Iwonko, bardzo dziękuję za świetną organizację cateringu, uśmiech i wsparcie! Chciałabym tez bardzo podziękować przesympatycznej Pani z recepcji – niestety nie pamiętam Jej imienia. Jej opanowanie i pomoc z pewnością pomogły w sprawnym meldowaniu i wymeldowywaniu Gości. Dziękuję też za opiekę nad zagubionymi owieczkami i ich rzeczami ;))))))
Szefowi kuchni gratuluję doskonałego smaku! Jedzenie było przepyszne!
Proszę przekazać podziękowania osobom, których maili nie mam oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że nasza impreza była tak udana!
Jesteście Państwo doskonałym zespołem , na którym można polegać w każdej, nawet najbardziej kryzysowej sytuacji! 

„Chciałabym podziękować za bardzo dobrą organizację przyjęcia. Jedzenie było pyszne, alkohole w wystarczającej ilości, obsługa kelnerska sprawna. Sala – stodoła okazała się dobrym wyborem.
Koledzy byli bardzo zadowoleni, chwalili świetny wybór miejsca.
Mam nadzieję iż w przyszłości zorganizujemy u Państwa kolejną edycję.”

Współpracują z nami

Zapytaj o ofertę konferencyjną / integracyjną / eventową

Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat oferty konferencyjnej, integracyjnej lub eventowej przygotowanej dla Ciebie skontaktuj się z naszym działem sprzedaży lub wypełnij formularz kontaktowy.

Wypełnij formularz

Lokalizacja hotelu
Skontaktuj się z działem sprzedaży
Piotr Chlebiński
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
p.chlebinski@sobieniekrolewskie.pl
tel: +48 500-624-765
Łukasz Kiełbasa
Manager ds. Sprzedaży i Marketingu
l.kielbasa@sobieniekrolewskie.pl
tel: +48 500-624-661
Małgorzata Gajownik
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
m.gajownik@sobieniekrolewskie.pl
tel: +48 605 900 650