Oferty pracy w Sobieniach Królewskich

Oferta Pracy nr 01/2020

Stanowisko: Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Sobienie Królewskie Golf & Country Club

Klimatyczny Hotel Sobienie Królewskie**** z basenem i SPA, zlokalizowany w otulinie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego poszukuje Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu.

Niepowtarzalna atmosfera 18-dołowego pola golfowego, zabytkowy pałac zaaranżowany w czterogwiazdkowy hotel, bliski kontakt z przyrodą, cisza oraz czyste powietrze sprzyjają nie tylko wypoczynkowi, ale stanowią także idealne warunki do pracy.

Jeśli chcesz odpowiadać za:

  • Współtworzenie strategii sprzedażowej hotelu
  • Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji, ofert
  • Implementację i rozwój planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
  • Zarządzanie i organizację pracy podległych pracowników (marketing w tym PR i komunikacja wizerunkowa, sprzedaż MICE)
  • Zarządzanie i rozwój klienta grupowego (MICE, touroperatorzy, biura turystyczne itp.)
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
  • Rozwój zespołu poprzez szkolenia i coaching
  • Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań
  • Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Kompleksowa prezentacja ofert dla klientów w obszarze B2B i B2C
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach i wydarzeniach branżowych oraz wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych
  • Udział w realizacji zakontraktowanych imprez firmowych i okolicznościowych – dbałość o ich prawidłowe przygotowanie oraz wykonanie
  • Raportowanie do Zarządu Spółki

A przy tym spełniasz poniższe wymagania:

  • Posiadasz doświadczenie (minimum 2 lata) na podobnym stanowisku, a także sukcesy sprzedażowe w branży hotelarskiej
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, socjologia, psychologia, PR lub kierunki artystyczne)
  • Potrafisz zarządzać nowoczesnymi kanałami komunikacji
  • Zarządzanie i rozwijanie zespołu sprawia Ci dużo satysfakcji
  • Praca z liczbami, analiza i wyciąganie wniosków są Twoją mocną stroną
  • Inicjujesz działania i skutecznie je wdrażasz
  • Potrafisz sprawnie posługiwać pakietem MS Office
  • Znasz dobrze język angielski
  • umiejętność budowania biznesowych relacji z klientami, której podstawą jest wysoki poziom komunikacji i kultury osobistej
  • umiejętność przygotowania i prezentacji oferty handlowej
  • gotowość do aktywnego pozyskiwania klientów i sprzedaży produktu
  • umiejętność budowania pozytywnego wizerunku marki na rynku
  • wysoko rozwinięte kompetencje miękkie: komunikatywność, elastyczność, dynamika w działaniu, kreatywność, samodzielność i inicjatywa
  • zdolność koncentracji na realizacji celów
  • umiejętność poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • bardzo dobrą organizację pracy
  • jesteś dyspozycyjny

My zaoferujemy Tobie:

  • Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
  • System motywacyjny
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Przyjazną atmosferę pracy w różnorodnym zespole
  • Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon
  • Szkolenia branżowe

CV prosimy kierować mailowo na adres: k.mandes@sobieniekrolewskie.pl

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.